woensdag 10 september 2014

Dag 5: Een prachtige waterval

Vandaag slapen we een beetje langer uit. We ontbijten zoals de Amerikanen! Bagels, ontbijtgranen, yoghurt, muffin, cake,...

Toch gaan we een serieuze wandeling doen vandaag.... Vandaag wandelen we de Ramsey Cascades Trail in het Greenbrier gedeelte. Een zeer moeilijke en lastige trail van 13 km. Iets voor 11u verlaten we de cabin en om 11u30 zijn we op de parking. We hebben nog net het voorlaatste plekje. De wandeling is echt prachtig met de rivier aan de kant en prachtig bos. Het is hier zo stil en rustig.

Het laatste punt is zeer steil en moeten over de rotsen klimmen, maar het eindpunt is de moeite waard. Er is slechts 1 koppel aanwezig en kunnen lange tijd foto's nemen van de waterval.

De terugweg is lastig aan de enkels en doen de afdaling op ons gemak. Tom is er even afgevallen... Stiekem hoop ik een beer te spotten, maar het is enkel een paar eekhoorns en een duizendpoot.

Om iets voor 18u komen we aan bij de auto en houden het bij deze wandeling voor vandaag. Grotto Falls zal voor een volgende bezoek zijn, want morgen gaan we wandelen in Cades Cove om wildlife te zien. We besluiten om bij Corky's in Pigeon Forge (een zotte stad!) een BBQ-style diner te halen en te genieten van de cabin en elkaar.

Na ons eten spelen we een partijtje biljart en ik mag mezelf de winnaar noemen. Het publiek applaudisseerde voluit!

Dan sprongen we in de jacuzzi met een cocktail. Zalig om onze spieren te ontspannen. Daarna nemen we nog een douche en ruimen we alles op. Het is alweer onze laatste dag in de cabin. Ik schrijf nog even de blog en zal hierna gaan slapen. Morgen moeten we vroeg op om op tijd bij Cades Cove te zijn.
Nogmaals bedankt voor jullie reacties!

1. Weeral prachtige foto's! Jessica ziet er uit als een model op die foto met de waterval in de achtergrond! Love it!

Die duizendpoot ziet er zo brrrrr uit, kzou al schreeuwend weg gelopen hebben :o

En wat lees ik? Jacuzzi! Damn, nu ben ik zeker jaloers!!!

2. Ik heb een goeie fotograaf ;)