woensdag 2 juli 2014

De logementen in Great Smoky Mountains NP

Aangezien ik geen tijd wou verliezen, ben ik direct op zoek gegaan naar logementen in ons enige NP voor deze reis. Het is een heel groot park en daarom zijn er meerdere logementen. Op basis van mijn eerste planning ( deze volgt later) van wat we allemaal gaan doen in het park, komen we op de volgende logementen:

Op zondag 7 september komen we laat in de avond toe bij Bryson City. Dit stadje ligt net buiten het park, maar is een goeie vertrekplaats voor de volgende dag. In Bryson City slapen we 1 nacht. Het hotel dat we gekozen hebben is: Ridge Top Motel

We betalen 46 euro voor 1 nacht. Er is een koelkast en gratis wifi voorzien.

Ons volgende logement heb ik speciaal gekozen voor mijn man zijn 30ste verjaardag en onze 2de huwelijksverjaardag. Vanaf maandag 8 september tot 11 september overnachten we in een cabin tussen Gatlinburg & Pigeon Forge. Van al het aanbod, sprak deze cabin mij het meest aan. Uiteraard moest ik ook wel kijken naar het budget. Sommige huisjes zijn extreem duur in vergelijking met ons huisje. We betalen per nacht 79 dollar. Inclusief de taxes en cleaning fee voor drie nachten komen we op een bedrag van 233 euro. Dit komt neer op een 78 euro per nacht alles inclusief.

Ons huisje noemt: Baylors Bungalow Cabin

Enkele sfeerfoto's:







Op 11 september verlaten we ons huisje en overnachten op hotel in Townsend bij Cades Cove.
We hebben gekozen voor het hotel: Townsend gateway inn  

We betalen 62 euro voor 1 nacht. Het goedkoopste dat ik kon vinden bij Townsend.

Binnenkort volgt de planning!

Bye!

1 opmerking:

  1. Hmm, kheb al vaag gehoord van de Smoky mountains, maar ken het niet echt... dus ik ben zeer "excited" om foto's te zien en er over te lezen!! Can't wait!

    BeantwoordenVerwijderen