vrijdag 20 juni 2014

We gaan er vandoor

Na wikken en wegen is de knoop doorgehakt. We gaan terug naar Amerika!

Speciaal voor mijn allerliefste schat, die op 14 september 30 jaar zal worden heb ik deze reis voor hem geboekt. Uiteraard mag de schrijfster ook mee :p

Waarom nu het Zuidoosten en Florida?

Daar is een goeie reden voor. We willen een reis combineren met natuur, wildlife, (beetje) rust en pretparken. Mijn man wil heel graag naar Orlando en ik wil graag een weekje natuur in nationaal park. Maar de tickets zijn dit jaar heel duur... TOT ik een actie zag bij connections... Goedkope tickets ( in verhouding met de rest) in de ideale periode (huwelijksverjaardag en 30ste verjaardag van husbandy) en rechtstreekse vlucht Brussel - Miami voor 460 euro bij Jetair.

Ik kijk nog naar de vluchten op Orlando, maar deze zijn pas eind oktober en dan kunnen we ons niet vrij maken. Ik bekijk nog via ebookers of er ook andere mogelijkheden zijn om op Orlando te vliegen, maar de prijzen zijn bijna 400 euro duurder met keilange uren en tussenstops.

Na berekening van benzinekosten en kleine planning te maken, hebben we de knoop doorgehakt. Deze keer maken we een roadtrip van Miami tot Great Smoky Mountains NP om dan op het gemak een week uit te blazen in Orlando en als afsluiter het strand in Miami.

De planning komt weldra op onze nieuwe blog!





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten